Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 147 1,9 JTD - загуба на мощност и пушене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Какво стана? Има ли развитие?

    Comment


    • #17
      Колега извинявам се че ползвам твоята тема, но имам подобен проблем. Започна да пуши повечко. Когато съм на ниски обороти и натисна педала докрай припушва докато качи оборотите. (в огледалото ми се вижда че не е само черен пушека) Ходих преди няколко седмици малко след Перник и на връщане на магистралата ми светна същата грешка (Engine control unit failure). Вечерта когато излизах пак грешката я нямаше. Онзи ден ходих до Пловдив и същата грешка изписа, но вечерта пак изчезна. Направи ми впечатление че изписва грешката при скорост 140-150 и натиснат педал докрай. Нямам проблем с вървежа на колата (1,9 jtd 115- предполагам има и чип) Просто ми прави впечатление че пуши доста повече откакто я купих. Някой да има представа на какво може да се дължи. Извинявам се че питам, но просто нямам възможност в момента да я карам на сервиз, защото заминавам в чужбина.

      Благодаря предварително
      156 SW sigpic 1,9 JTD

      Comment


      • #18
        Водих я при Христо в Ямбол, чистиха ми MAF сензора и ми махнаха затапването на EGR-a и върви една идея по-добре. Обаче при 140 км/ч при пуснат климатик ми се появява Motor Control System Failure. Като си проверя компютъра за грешки и се оказват същите. За сега Христо имаше 3-4 часа да я погледне колата, но му трябва повече така че разбрахме да му я закарам и да му я оставя за 1 седмица. Но това ще е чак септември.

        ---------- Post added at 09:42 ---------- Previous post was at 09:39 ----------

        Първоначално публикувано от m__to Покажи съобщение
        Колега извинявам се че ползвам твоята тема, но имам подобен проблем. Започна да пуши повечко. Когато съм на ниски обороти и натисна педала докрай припушва докато качи оборотите. (в огледалото ми се вижда че не е само черен пушека) Ходих преди няколко седмици малко след Перник и на връщане на магистралата ми светна същата грешка (Engine control unit failure). Вечерта когато излизах пак грешката я нямаше. Онзи ден ходих до Пловдив и същата грешка изписа, но вечерта пак изчезна. Направи ми впечатление че изписва грешката при скорост 140-150 и натиснат педал докрай. Нямам проблем с вървежа на колата (1,9 jtd 115- предполагам има и чип) Просто ми прави впечатление че пуши доста повече откакто я купих. Някой да има представа на какво може да се дължи. Извинявам се че питам, но просто нямам възможност в момента да я карам на сервиз, защото заминавам в чужбина.

        Благодаря предварително
        Колега пушенето е нормално, особенно ако има чип. При мене просто пушенето стана повече и това е съпроводено от загуба на мощност. Хубаво да ти се върже колата на компютър, за да се видят грешките. Щом нямаш проблем с вървенето, защо не пробраш да сложиш някоя добавка за дизел (аз съм слагал Redex) и бях доволен. Това ще ти почисти колата и може да намалее пушенето.
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD

        Comment


        • #19
          Благодаря ти колега.

          Аз се притесних, защото пушенето стана доста изведнъж.
          Като се върна ще сложа добавка и ще видя какво е положението.

          Поздрави.

          П.С.

          И при мен при 140 и климатик излиза грешката.

          П.С. 2

          И двата пъти когато ми светна тази грешка, бях сипвал нафта от LUK oil, но по принцип само на Петрол зареждам.
          Last edited by m__to; d.m.y г., 10:02.
          156 SW sigpic 1,9 JTD

          Comment


          • #20
            По-добре не карай така колата. Иди до Екстрийм или някой от другите форумни сервизи в София. Според мен няма смисъл от тестове на колата една седмица. Бобо е много добър диагностик, сервиза е добър, колата е ходила там! Ще я оправят за по-малко от ден. Моите съмнения са:
            1. запекла геометрия (лопатките - оправя се в сервиз!!!)
            2. соленоид (намира се на кутията за възд. филтър и се мокри и цапа доста).
            3. ЕГР (според мен не е трябвало да махате затапването).
            4. Вакумите (проверихте ли ги всички)?
            5. Дебитомер (въпросния МАФ, който сте чистили??? Какви стойности даде на комп. диагностика?)
            6. Турбо пътища (проверихте ли за сцепен/пукнат въздушен маркуч?)

            Грешката Motor Control System Failure е доста обща и щом колата влиза в сервиозен режим е добре да се отстрани точната причина.
            Пиши като отидеш в сервиз какво се е оказало.

            Comment


            • #21
              Има ли развитие?

              Comment


              • #22
                Някакво решение на проблема? Локализирана ли е грешката?

                Comment


                • #23
                  Проблема е открит и отсранен.
                  За голямо мое щастие нямаше проблеми с турбото, а със самото му управление.
                  Сменени са MAP сензора и електрическия клапан за управлението на турбото.
                  Големи благодарности на Христо от Ямбол и екипа на AXM AUTO.
                  Вече Алфата не е земна ... с тези 140 к.с. ...
                  Alfa Romeo 147 1,9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Ти кво каза се едно е кайен турбо с с тея 140 коня
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #25
                      същият проблем но като загрее на 90 градуса малко се пооправя и спирачките са малко слаби, този клапан ли да сменям ?

                      Comment

                      Working...
                      X